.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده سپاه کربلا/ راهپيمايي 22 بهمن، نمایش وحدت و يکپارچگي مردم
فرمانده سپاه کربلا/   	 راهپيمايي 22 بهمن، نمایش وحدت و يکپارچگي مردم

فرمانده سپاه کربلاي مازندران گفت: راهپيمايي گسترده و باشکوه روز 22 بهمن وحدت، يکدلي و يکپارچگي مردم مؤمن و ولايتمدار ايران اسلامي را به نمايش گذاشت.

سردار سرتيپ دوم پاسدار سيد محمدتقي شاهچراغي در حاشيه راهپيمايي روز 22 بهمن در ساري در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: حضور بي‌نظير مردم بيانگر يکپارچگي آنها در سايه "ولايت و رهبري" است که اين موضوع، در بطن انقلاب اسلامي وجود دارد.

وي اظهار داشت: مردم مؤمن و ولايتمدار ايران اسلامي با تمام وجود به انقلاب و رهبري وفادار هستند و حضور آنها در راهپيمايي باشکوه روز 22 بهمن اين پيام مهم و اساسي به دشمنان نظام رساند.

فرمانده سپاه کربلاي مازندران اضافه کرد: حضور پرشکوه مردم در صحنه‌هاي مختلف انقلاب به ثبت رسيده بود اما مردم انقلابي ما پرشورتر و باشکوهتر از گذشته حماسه اي بي نظير و ماندگار خلق کردند.

وي خاطرنشان ساخت: دشمنان نظام همواره تلاش مي‌کنند تا انقلاب اسلامي را به انحراف بکشاندند اما با حضور فعال همه اقشار در صحنه‌هاي مختلف از جمله راهپيمايي امروز، ابن آرزو هرگز محقق نخواهد شد.

شاهچراغي ادامه داد: تا زماني‌که مردم مؤمن و انقلابي اين روحيه، اعتقاد و ويژگي را حفظ کنند و همچنين يکپارچگي، يکدلي و يکرنگي همانند گذشته در بين آنها وجود داشته باشد، دشمنان اسلام کاري را از پيش نخواهند برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.